OUTSOURCING
Nasza firma może Państwu zaoferować profesjonalne doradztwo w dziedzinie IT, zapewnić kompleksowe wsparcie techniczne, połączone z rozwiązywaniem wszelkich problemów technicznych! Współpracujemy z małymi jak i średnimi przedsiębiorstwami.
Stałe umowy na tzw. Outsourcing IT zapewniają wysoką jakość pracy oraz stabilność działania systemu komputerowego w danym miejscu.
Korzyści z podpisania umowy serwisowej
Stała opieka nad Państwa infrastrukturą informatyczną zapewnia stabilne funkcjonowanie całego systemu, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy. Bezpieczeństwo danych, do każdej firmy przypisany jest stały opiekun, specjalista IT, który czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich komputerów i to do niego otrzymują Państwo bezpośredni numer telefonu co znacznie usprawnia kontakt oraz przyśpiesza reakcje serwisu.
Usługi outsourcingowe
- pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań informatycznych
- przegląd sprzętu i oprogramowania
- modernizacja infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw
- doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
- archiwizacja danych
- naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego
- instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom
- administracja wewnętrznej sieci komputerowej
- administracja serwerem
- opieka nad stroną www
Standard
do 5 komputerów- Liczba komputerów w firmie: do 5
- Ilość wizyt serwisanta w m-c: 1
- Czas przyjazdu serwisanta: DO 4h
- Pomoc zdalna: NIE
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy: NIE
- Godziny wizyt serwisowych:
- pn. – pt. w godz.10:00 – 16:00
- Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
- Cena godziny poza pakietem: 75 zł
Gold
do 10 komputerów- Liczba komputerów w firmie: do 10
- Ilość wizyt serwisanta w m-c: 2
- Czas przyjazdu serwisanta: DO 3h
- Pomoc zdalna: TAK
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy: NIE
- Godziny wizyt serwisowych:
- pn. – pt. w godz. 9:00 – 17:00
- Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
- Cena godziny poza pakietem: 60 zł
Standard
do 20 komputerów- Liczba komputerów w firmie: do 15
- Ilość wizyt serwisanta w m-c: 3
- Czas przyjazdu serwisanta: DO 2h
- Pomoc zdalna: TAK
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy: TAK
- Godziny wizyt serwisowych:
- pn. – pt. w godz.8:00 – 18:00
- Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
- Cena godziny poza pakietem: 50 zł